Pontosan egy hét múlva, augusztus 14-én indul a 39. alkalommal megrendezésre kerülő magyar körverseny, a Tour de Hongrie.

A 2018-ban kategóriát váltó és UCI 2.1-es besorsolást nyerő verseny nem akármilyen felületen hívja fel a biztonságos előzési oldaltávolságra a figyelmet. Az összetettben első helyen álló versenyzőnek járó sárga trikón kapott helyet az új, 1,5 m-es logó, amit a „Távolság, ami közelebb hoz” kampány indítóján mutattak be először a szervezők. A kategóriaváltásnak is köszönhetően, idén kiemeltebb médiafigyelmet kap a verseny, hiszen ezen a szinten már kontinentális és nemzeti csapatok fognak versengeni az összetettért és a különböző színű trikókért.

Nem kevesebb, mint 195 ország láthatja idén a magyar kerékpáros körversenyt, ezzel együtt a biztonságos előzési oldaltávolság üzenetét a sárga mezen. A Tour de Hongrie ezzel csatlakozott a Tour de France-hoz, ahol a júliusban lezajlott viadalon szintén hangsúlyos szerepet kapott az ilyen jellegű szemléletformálás.

Reményeink szerint a versenynek köszönhetően nagyon sokakhoz el fog jutni az üzenet.